کاظمی: کوشش های آمریکا برای نشست بحرین شکست می خورد

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور کشورهای غربی در خلیج فارس امری غیر قانونی و برخلاف موازین بین الملل است، گفت: این حضور به جز اینکه مسائل را افزایش دهد هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

کاظمی: کوشش های آمریکا برای نشست بحرین شکست می خورد

محمد کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، در واکنش به کوشش آمریکا برای ایجاد ائتلاف نظامی در خلیج فارس با ادعای تامین امنیت کشتیرانی در خلیج فارس گفت: امنیت خلیج فارس ارتباطی با آمریکا و همپیمانانش ندارد، آن ها در این منطقه به لحاظ جفرافیایی سرزمینی ندارند و به همین دلیل این حضور امری غیر قانونی و برخلاف موازین بین الملل است.

وی اضافه نمود: تامین امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس به عهده کشورهایی است که در این منطقه دارای خاک سرزمینی هستند، ما قادر به تامین امنیت این منطقه هستیم و نیازی به حضور بیگانگان در خلیج فارس احساس نمی گردد، این حضور به جز اینکه مسائل را افزایش دهد هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس توضیح داد: اکنون نیز بر همگان ثابت شده است که آمریکا در این جریان تنها مانده است چرا که به غیر از انگلستان کشورهای اروپایی مانند آلمان و فرانسه با آمریکا همراهی نکرده اند، به همین دلیل آمریکا به حالت استیصال افتاده و سعی می نماید به هر ترفندی دست بزند تا خود را حفظ کند.

کاظمی اضافه نمود: سیاست های آمریکا سیاست های غلطی است، آمریکا به جز اینکه به مقررات و تعهدات بین المللی مانند برجام پایبند باشد هیچ راه دیگری ندارد. آمریکا در اجلاس بحرین پیروز نخواهد بود و همه کوشش هایش برای این نشست به شکست منتهی خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7235

به "کاظمی: کوشش های آمریکا برای نشست بحرین شکست می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظمی: کوشش های آمریکا برای نشست بحرین شکست می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید