کرمانی ها برای صعود، شمالی ها برای بقا، جشنواره گل تیم پاکدشت

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، نهمین هفته از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول روز دوشنبه با انجام 4 بازی پیگیری شد که در مهمترین بازی مس کرمان موفق شد اروند کارون را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند. در دیگر دیدارها ملوان در خانه مقابل فجر سپاسی متوقف شد، پرسپولیس پاکدشت با نتیجه پرگلی میهمانش شهرداری تبریز را مغلوب کرد و نود ارومیه در خانه مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد.

کرمانی ها برای صعود، شمالی ها برای بقا، جشنواره گل تیم پاکدشت

در خاتمه هفته نهم رقابتهای لیگ برتر مس کرمان با 19 امتیاز از 9 بازی به صدر جدول رسید و گل گهر با یک بازی کمتر و 17 امتیاز در رده دوم جدول نهاده شد. رقابت دو تیم استان کرمان در صدر جدول دیدنی است. شاهین شهرداری بوشهر که با محمود فکری در مسابقات حضور دارد با 14 امتیاز در رده سوم نهاده شده تا ناخوانده ترین میهمان در بالا جدول رده بندی باشد.

پرسپولیس پاکدشت که با فرهاد کاظمی در مسابقات حضور دارد با 12 امتیاز در رده چهارم نهاده شده تا امید این تیم برای صعود به صدر جدول به هفته های آینده باشد. آلومینیوم اراک، اکسین البرز و قشقایی شیراز هم با امتیاز مشابه 12 در رده های پنجم تا هفتم نهاده شده اند و بادران تهران با 11 امتیاز در صندلی هشتم واقع شده است.

ملوان با احتساب 6 امتیاز منفی و با تنها 4 امتیاز آخرین تیم در جدول رده بندی است و یک پله بالاتر از آن خونه به خونه ای واقع شده است که فصل گذشته مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر بود. شهرداری ماهشهر، مس رفسنجان و فجر سپاسی هم با داشتن تنها 6 امتیاز صندلی چندان محکمی در جدول نداشته و با هر لغزشی می توانند به انتهای جدول سقوط نمایند.

در حالی که پیش از آغاز مسابقات انتظار می رفت تیم های اکسین البرز و بادران تهران با توجه به ساز و کاری که برای صعود ایجاد نموده اند از مدعیان جدی در لیگ یک باشند، این دو تیم نتایجی کمتر از حد انتظار در 9 هفته نخست مسابقات گرفته و با 12 و 11 امتیاز در رده های ششم و هشتم جدول نهاده شده اند.

نتایج هفته نهم لیگ دسته اول به توضیح زیر است؛

مس رفسنجان یک - اکسین البرز یکقشقایی شیراز 3 - گل گهر سیرجان 3خونه به خونه بابل صفر - شاهین شهرداری بوشهر صفرنود ارومیه یک - شهرداری ماهشهر یکملوان انزلی صفر - فجر سپاسی شیراز صفرپرسپولیس پاکدشت 5 - شهرداری تبریز یککارون اروند خرمشهر یک - مس کرمان 3

جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته اول؛

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1430

به "کرمانی ها برای صعود، شمالی ها برای بقا، جشنواره گل تیم پاکدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی ها برای صعود، شمالی ها برای بقا، جشنواره گل تیم پاکدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید