کرونا جستجوی اینترنتی چه عبارتهایی را افزایش داد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، جستجوهای آنلاین طی دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت تغییر نموده اند. در این مدت مردم از سرویس وب برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی استفاده می نمایند.

کرونا جستجوی اینترنتی چه عبارتهایی را افزایش داد

به عنوان مثال اطلاعات جهانی از موتور جستجوی گوگل نشان می دهد جستجو برای تراشیدن مو به شدت افزایش یافته زیرا افراد مجبور هستند آرایشگر خود باشند. در ایرلند و کانادا تعداد جستجو برای مدل موی کوتاه بیش از بقیه کشورها بود.

از سوی دیگر بازی Animal Crossing نیز محبوب شده و طی 30 روز اخیر جستجو برای آن هزار درصد در موتور جستجوی گوگل آمریکا افزایش یافته است.

طبق گزارش موسسه ریبوت آنلاین مارکتینگ جستجو برای موضوعات مربوط به نان نیز به شدت افزایش یافته است. براساس این گزارش جستجو برای دستور شیرینی پزی، پخت نان موزی و آرد به ترتیب 733 درصد، 450 درصد و 335 درصد رشد نموده است.

پس از آنکه دونالد ترامپ در 13 مارس شرایط اضطراری گفت محبوبیت پخت نان به شدت افزایش یافت. طبق اطلاعات به دست آمده از ابزارتحلیلیJungle Scout در آمازون بیش از 320 هزار جستجو برای آرد ثبت شده است. این امر نشان دهنده افزایشی 3500 درصدی است.

موسسه ریبوت آنلاین مارکتینگ عبارت های جستجو شده بین 18 ژانویه و 15 آوریل 2020 میلادی را با استفاده از ابزارهای گوگل ترندز و SEMrush آنالیز نموده است. این تحلیل ها نشان داد در آمریکا جستجو برای آموزش کوتاهی مو 700 درصد، آموزش آرایش 488 درصد و ورزش در خانه 478 درصد رشد نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 15685

به "کرونا جستجوی اینترنتی چه عبارتهایی را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا جستجوی اینترنتی چه عبارتهایی را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید