کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته در یک قدمی رستوران ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس کلانتری 161 ابوذر از کشف بیش از 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از یک واحد صنفی در تهران اطلاع داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شده اند.

کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته در یک قدمی رستوران ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ حسین شمسایی در مورد کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته، گفت: چند روز قبل خبری مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی در محدوده کلانتری مبنی بر نگهداری و پخش روغن خوراکی تاریخ مصرف گذشته دریافت شد. تیمی از ماموران اطلاعات کلانتری ابوذر برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

وی بیان داشت: تیم اطلاعات کلانتری در تحقیقات اولیه پی بردند مردی 35 ساله با جمع آوری روغن های تاریخ مصرف گذشته از بازار، آن ها تجمیع و با ریختن در ظرف های 20 لیتری، روغن های تاریخ مصرف گذشته را به صورت فله ای به رستوران ها و فست فود ها عرضه می نماید.

کلانتر محله ابوذر مطرح کرد: نتیجه تحقیقات اجرا شده در اختیار مقام قضائی نهاده شد و دستور آنالیز از مخفیگاه و دستگیری متهم اخذ شد.

شمسایی ابراز داشت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند و پیروز شدند علاوه بر دستگیری متهم بیش از 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته از آن محل کشف نمایند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال یافت، گفت: متهم که راهی جز اعتراف نداشت ضمن اعتراف به جرم ارتکابی، یکی از مشتریان خود را که فست فودی بوده معرفی کرد که با حضور ماموران در فست فودی، یکی از ظرف های 20 لیتری روغن تاریخ مصرف گذشته را کشف و صاحب رستوران نیز ادعا کرد که 10 ظرف 20 لیتری روغن خریداری نموده و از آن برای تهیه و طبخ غذا استفاده نموده است.

رئیس کلانتری 161 ابوذر در انتها گفت: این فست فودی با دستور مقام قضائی پلمپ و هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی نهاده شده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11358

به "کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته در یک قدمی رستوران ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 5 هزار لیتر روغن تاریخ مصرف گذشته در یک قدمی رستوران ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید