کمالوند: می خواهیم اولین 3 امتیازمان را از سایپا بگیریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است تیمش می تواند در دیدار برابر سایپا سه امتیاز بازی را بدست آورد.

کمالوند: می خواهیم اولین 3 امتیازمان را از سایپا بگیریم

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار کرد: امیدواریم فردا بازی خوبی برابر سایپا داشته باشیم. سایپا تیم تهاجمی و رو به جلو است. نسبت به بازی قبل دستمان باز است چون همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدواریم بتوانیم اولین سه امتیاز را فردا به دست بیاوریم.

وی درباره قرعه کشی جام حذفی هم گفت: من دوست دارم بازی های حذفی را جدی بگیریم اما مشکل این است که طی 14 روز باید 4 بازی انجام بدهیم. این برای ما سنگین است چون ما مثل پرسپولیس و استقلال دستمان روی نیمکت باز نیست. با این حال جلسه ای برگزار می کنیم و در اینباره تصمیم می گیریم.

کمالوند در ادامه درباره اینکه آیا اعتراضش به داوری به خاطر دیدار برابر ذوب آهن، تاثیری هم داشته یا خیر، گفت: ما تلاش کردیم از مجاری قانونی اقدام کنیم و به جامعه داوری احترام بگذاریم. داوران قشر زحمتکش عادلی هستند و اگر اشتباهی می شود، سهوی است. برای حمایت از داوری درست این است همه قانونی پیش بروند. البته اعتراض به داوری درست نیست و من علاقه ندارم این کار را انجام بدهم. هفته قبل کادر فنی گل گهر سیرجان بی جهت به داوری اعتراض کردند و باعث بروز حاشیه در بازی شدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا از تیم پارس جنوبی جم بازیکنی به تیم ملی دعوت می شود یا خیر، گفت: امیدوارم در تیم ملی پوش داشته باشیم. 3 یا 4 بازیکن ما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند و فکر می کنم از تیم ما بازیکن به تیم ملی دعوت شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8522

به "کمالوند: می خواهیم اولین 3 امتیازمان را از سایپا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: می خواهیم اولین 3 امتیازمان را از سایپا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید