کنفرانس بین المللی اسلام و فرهنگ اسلامی در لس آنجلس

به گزارش مجله سلو بلاگ، کنفرانس بین المللی اسلام و فرهنگ اسلامی در روزهای 30 و 31 اکتبر 2020 در لس آنجلس- ایالات متحده برگزار خواهد شد.

کنفرانس بین المللی اسلام و فرهنگ اسلامی در لس آنجلس

بیستمین همایش بین المللی اسلام و فرهنگ اسلامی با هدف جمع آوری دانشمندان برجسته علمی، محققان و پژوهشگران جهت تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در مورد اسلام و فرهنگ اسلامی برگزار می گردد.

این همایش درصدد است با ارائه پلتفرم میان رشته ای برای محققان و متخصصان، تازه ترین نوآوری ها، نگرانی ها، چالش های عملیاتی و راه چاره های پذیرفته شده در زمینه اسلام و فرهنگ اسلامی را به اشتراک بگذارد.

محور کلی موضوعات شامل الهیات اسلامی، باورهای اسلامی، اصول اسلامی، متن و قوانین اسلامی، زندگی اجتماعی اسلامی، فرهنگ و جامعه اسلامی، حکومت اسلامی، تمدن اسلامی، سیستم اقتصادی اسلامی، مطالعات بین فرهنگی اسلامی، مطالعات حقوقی اسلامی، همکاری اسلامی و سیاست گزاری عمومی اسلامی است.

بر این اساس از علاقمندان دعوت می گردد با ارائه مقالات خود به آدرس https://waset.org/apply/2020/10/los-angeles/ICIIC?step=2 در این همایش مشارکت داشته باشند.

مهلت ارسال آثار تا خاتمه روز 14 مارس 2019 است.جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/conference/2020/10/los-angeles/ICIIC مراجعه گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3208

به "کنفرانس بین المللی اسلام و فرهنگ اسلامی در لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی اسلام و فرهنگ اسلامی در لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید