کیسه های پلاستیکی قابل تجزیه تا 3 سال قابل استفاده هستند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، تحقیقی جدید نشان می دهد کیسه های پلاستیکی حافظ محیط زیست پس از 3 سال قرار دریافت در مجاورت محیط های طبیعی همچنان قابل استفاده هستند.

کیسه های پلاستیکی قابل تجزیه تا 3 سال قابل استفاده هستند

محققان دانشگاه پلی موث، 5 ماده را آزمایش کردند که به طور گسترده در پلاستیک های موجود در خیابان های مشهور انگلیس استفاده می شوند. این کیسه ها در معرض هوا، خاک و دریا قرار دریافتد. این کیسه در صورت رها شدن در محیط هایی حاوی این عناصر به زباله تبدیل می شوند.

محققان کیسه های پلاستیکی را در فواصل زمانی معین آنالیز کردند. این پژوهش نشان داد کیسه های پلاستیکی که از مواد قابل تجزیه زیستی و مواد قابل تجزیه زیستیOXO فراوری شده بوده اند، حتی 3 سال پس از قرار دریافت در مجاورت خاک یا دریا همچنان قابل استفاده هستند.

ایموجن ناپر مؤلف این پژوهش می گوید: من واقعاً شگفت زده بودم که پس از 3 سال چطور این کیسه ها همچنان قابل استفاده هستند و می توان در آنها وسایلی قرار داد و حمل کرد.

در این پژوهش دانشمندان به گزارش کمیسیون اتحادیه اروپا در 2013 میلادی اشاره نموده اند که طبق آن سالانه حدود 100 میلیارد کیسه پلاستیکی فراوری می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4452

به "کیسه های پلاستیکی قابل تجزیه تا 3 سال قابل استفاده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیسه های پلاستیکی قابل تجزیه تا 3 سال قابل استفاده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید