کیلور ناواس راهی پاریس شد، سنگربان کاستاریکایی در آستانه پیوستن به PSG

به گزارش مجله سلو بلاگ، دروازه بان ذخیره تیم فوتبال رئال مادرید برای فرار از نیمکت نشینی در این تیم ترجیح داده که به پایتخت نشینان فرانسه ملحق شود.

کیلور ناواس راهی پاریس شد، سنگربان کاستاریکایی در آستانه پیوستن به PSG

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، خاتمه اتفاقی که پیش بینی می شد دیر یا زود در رختکن رئال مادرید رخ دهد، به وقوع پیوست و کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی این تیم به طور جدی تصمیم به جدایی از کهکشانی ها گرفت.

ظاهراً ناواس که از تابستان سال گذشته به دنبال ورود تیبو کورتوا به دروازه بان ذخیره کهکشانی ها تبدیل شده بود، پس از بازی شب گذشته (یکشنبه) تیم پایتخت اسپانیا همراه با هم تیمی هایش به مادرید برنگشته و با یک پرواز اختصاصی راهی پاریس شده است تا آماده عقد قرارداد با پاری سن ژرمن شود.

بازار جابجایی فوتبال اروپا ساعت 24 امشب به خاتمه می رسد و در این در حالیست که انتظار می رود، جابجایی هایی در روز خاتمهی صورت بگیرد. یکی از آنها پیوستن کیلور ناواس به PSG است و دیگری آلفونسه آرئولا در جهت معکوس. البته رئال قصد دارد سنگربان پاری سن ژرمن را به صورت قرضی جذب کند.

آرئولا پس از رودریگو (40 میلیون یورو)، میلیتائو (50 میلیون یورو)، یوویچ (60 میلیون یورو)، ازار (100 میلیون یورو) و فرلان مندی (48 میلیون یورو) ششمین بازیکنی است که رئال مادرید تابستان امسال به خدمت می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8249

به "کیلور ناواس راهی پاریس شد، سنگربان کاستاریکایی در آستانه پیوستن به PSG" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیلور ناواس راهی پاریس شد، سنگربان کاستاریکایی در آستانه پیوستن به PSG"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید