گوشی سونی اکسپریا 1 با قیمتی هنگفت روانه بازار می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2019 رسما از گوشی اکسپریا 1 رونمایی کرد ولی در خصوص قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشد؛ اما حالا در سایت آمازون، پیش فروش این گوشی با قیمت بسیار بالای 999 دلاری شروع شده است. چنین قیمتی برای یک گوشی سونی و به خصوص گجتی که با بهره گیری از نمایشگر 21:9 ریسک نموده، بسیار بالا محسوب می گردد. البته در صفحه مربوطه آمده که این گوشی در تاریخ 31 دسامبر 2019 عرضه می گردد که قطعا این تاریخ اشتباه است زیرا طبق گزارش های منتشر شده، گوشی مذکور قرار است در اواخر ماه مه یا ماه ژوئن روانه بازار گردد.

گوشی سونی اکسپریا 1 با قیمتی هنگفت روانه بازار می گردد

اکسپریا 1 یکی از هیجان انگیزترین گوشی های سونی در چند سال اخیر محسوب می گردد. علاوه بر 4K بودن نمایشگر اولد آن، نسبت تصویر 21:9 تجربه کاربری جذابی را برای هواداران پروپاقرص فیلم ها به ارمغان می آورد ولی چنین نسبت تصویری جوابگوی سلیقه عموم کاربران نخواهد بود.

اگرچه این پرچم دار روی هم رفته از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد و قیمت پرچم داران هم رو به رشد بوده است، ولی با توجه به وضعیت فروش گوشی های سونی، احتمالا این گوشی با چنین قیمتی فروش چندان بالایی نخواهد داشت و در بهترین حالت ممکن، کاربران را به سمت خرید گوشی های ارزان تر اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس سوق خواهد داد.

شما در خصوص اکسپریا 1 چه فکر می کنید؟ به نظر شما کاربران زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ برای خرید این پرچم دار سونی هستند؟

منبع: 9To5Google

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3398

به "گوشی سونی اکسپریا 1 با قیمتی هنگفت روانه بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی سونی اکسپریا 1 با قیمتی هنگفت روانه بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید