یارانه پردرآمدها قطع می گردد، به جای پول نقد خدمات درست بدهیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/البرزرئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: به دنبال حذف یارانه دهک های پردآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

یارانه پردرآمدها قطع می گردد، به جای پول نقد خدمات درست بدهیم

به گزار خبرنگاران، محمد جواد کولیوند امروز شنبه 11 آبان در مراسم هفته بیمه سلامت با اشاره به تعداد افراد تحت پوشش بیمه سلامت در کشور گفت: در حال حاضر 40 میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که تعداد تحت پوشش افزایش یابد، اضافه نمود: با حمایت وزارت رفاه به زودی شاهد افزایش افرادی خواهیم بود که از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند.

کولیوند توضیح داد: به دنبال حذف یارانه دهک های پردرآمد کشور هستیم تا بتوانیم با این منابع خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: با حذف یارانه بعضی افراد شاهد تحولاتی در بخش درمان، فراوری و ... خواهیم بود.

وی اظهار داشت: کشوری مانند آلمان با این روش تمام مردم خود را بیمه نموده و ما هم باید این کار را الگوی خود قرار دهیم و به جای پول به مردم خدمات درست ارائه دهیم.

کولیوند با بیان اینکه باید به جایی برسیم که هر ایرانی تحت پوشش یک بیمه قرار بگیرد، گفت: قبل از هر چیز باید ساختار و زیرساخت های تحقق این هدف را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیماران با دفترچه های بیمه سلامت بخش عمده ای از خدمات درمانی مورد احتیاج خود را دریافت می نمایند،گفت: 80 درصد از بیماران با دفترچه بیمه سلامت پس از مراجعه به پزشک تمام آزمایش های خود را انجام می دهند.

کولیوند اعلام کرد: مجلس به دنبال حمایت بیشتر برای افزایش بودجه بخش بهداشت و درمان است تا بیماران کمترین دغدغه را برای تامین هزینه های درمانی خود داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10258

به "یارانه پردرآمدها قطع می گردد، به جای پول نقد خدمات درست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه پردرآمدها قطع می گردد، به جای پول نقد خدمات درست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید