10 قطب صنایع دستی در آذربایجان شرقی ایجاد می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از ایجاد 10 قطب صنایع دستی استان براساس ظرفیت هر منطقه به منظور برندسازی اطلاع داد.

10 قطب صنایع دستی در آذربایجان شرقی ایجاد می گردد

به گزارش خبرنگاران از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار گفت: از میان 90 صنعت دستی که در استان رواج دارد به ترتیب اهمیت و با انجام کار کارشناسی 10 صنعت دست برتر را با اولویت منطقه انتخاب نموده ایم و در نظر داریم با تمرکز بر روی صنایع دستی منتخب زیر ساخت های لازم برای برندسازی را فراهم آوریم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه یکی از راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی توسعه صنایع دستی است با انتخاب کانون ها و متمرکز نمودن عناوین برتر صنایع دستی در هر منطقه در تعامل با سایر دستگاه ها امکانات لازم مانند بازارچه های صنایع دستی را ایجاد خواهیم کرد.

وی یکی از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی را بازاریابی برای صنایع دستی در حوزه استانی، ملی و بین المللی مطرح کرد و گفت: برای نیل هدف اقتصاد بدون نفت باید کوشش کنیم تا صنایع دستی شاخص هر شهرستان با نام و نشان شایسته آن روانه بازارهای دنیای گردد و آثار دست هنرمندان آذربایجان شرقی به تمام دنیا شناسانده گردد که علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش خود را در کاهش وابستگی به در آمد نفت ایفا نماییم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اضافه نمود: در راستای توانمندسازی هنرمندان صنایع دستی و به منظور ترویج و توسعه صنایع دستی و در نهایت رونق فضای کسب و کار، آموزشهای ویژه فعالان صنایع دستی در رشته های مورد نظر را با همکاری سازمان ها و تشکل های مردم نهاد دوره های تخصصی برگزار خواهیم کرد که دوره های بازاریابی و مشتری مداری به منظور ارتقا شرایط فروش و برندسازی را در راس کار قرار داده ایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12939

به "10 قطب صنایع دستی در آذربایجان شرقی ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 قطب صنایع دستی در آذربایجان شرقی ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید