6 روش برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار

به گزارش مجله سلو بلاگ، برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار می توانید از اسپری مو، خمیردندان، جوش شیرین و مواد دیگر بهره ببرید. در صورتی که هیچکدام از روش ها نتیجه مطلوبی نداشت می توانید یک نوع تمیز کننده صنعتی را امتحان کنید.

6 روش برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار

سرویس خانه داری - شاید برای شما هم پیش آمده که فرزند خردسال تان با اتوماتیک و ماژیک روی دیوار های خانه نقاشی نموده باشد. ممکن است شما با روش های پاک کردن اتوماتیک از روی لباس آشنا باشید اما احتمالا با این سوال روبرو شده اید که برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار چه کاری باید انجام داد؟ از بین بردن این نوع لکه ها از روی دیوار به صبر و پشتکار احتیاج دارد. در این مقاله با راه چاره هایی ساده و کاربردی برای پاک کردن لکه جوهر و اتوماتیک از روی دیوار آشنا خواهیم شد.

6 روش برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار

توجه: روش هایی را که در ادامه به آن می پردازیم ابتدا بر روی قسمت هایی از دیوار خانه که در معرض دید دیگران قرار ندارد امتحان کنید. در صورتی که نتیجه مطلوب حاصل شد، آن را بر موضع مورد نظرتان اعمال کنید.

1. استفاده از اسپری مو

با یک اسپری مو که حاوی الکل باشد، به لکه های جوهر به طور کامل اسپری بزنید. سپس با پارچه ای سفید و تمیز آن را پاک کنید. احتمالا احتیاج خواهد بود که این کار را چندین بار انجام دهید. حتما از یک پارچه سفید بهره ببرید، زیرا پارچه های رنگی می توانند بر روی دیوار ایجاد لک نمایند. برای هر بار پاک کردن دیوار، از قسمت تمیز پارچه بهره ببرید.

2. استفاده از خمیردندان

مقداری خمیردندان سفید را بر روی قسمت مورد نظر بمالید. بگذارید 10 دقیقه بماند، سپس با یک پارچه سفید و تمیز آن را پاک کنید. این کار را تکرار کنید.

3. استفاده از ایزوپروپیل الکل

پارچه سفید و تمیزی را آغشته به ایزوپروپیل الکل نموده و آن را بر روی لکه های دیوار بمالید. لکه را آن قدر بمالید تا از بین برود. با استفاده از این الکل می توانید جوهر اتوماتیک و ماژیک را پاک کنید.

4. استفاده از جوش شیرین

خمیری از جوش شیرین و آب آماده نموده و آن را با استفاده از پارچه ای تمیز به آرامی روی لکه ها بمالید. جوش شیرین کمی ساینده است، بنابراین برای اجتناب از پاک شدن رنگ دیوار، آن را به آرامی بمالید.

5. استفاده از آمونیاک و آب لیمو

محلولی از آمونیاک، آب لیمو و مواد شوینده را تهیه کنید. آن را روی لکه ها مالیده و سپس با پارچه ای سفید و تمیز خشک کنید.

6. استفاده از دستمال مرطوب کودک

برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار می توانید از دستمال مرطوب کودک بهره ببرید. آن را به آرامی بر روی لکه ها بمالید.

کلام آخر

اگر با استفاده از روش های گفته شده، نتوانستید لکه جوهر و اتوماتیک را از روی دیوار پاک کنید، بهتر است یک نوع تمیز نماینده صنعتی را امتحان کنید. البته توجه کنید که حاوی حلال ها نباشند تا به رنگ دیوار آسیبی وارد نشود. اگر دیوار شما گچی بود توصیه می کنیم روش تمیز کردن دیوار گچی از لکه های مختلف را در خبرنگاران مطالعه کنید. شما از چه روش های دیگری برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار استفاده نموده اید؟ لطفا تجربیات و نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: hunker.com

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: setare.com
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6640

به "6 روش برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 روش برای از بین بردن لکه جوهر و اتوماتیک از دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید