Alien: Blackout یک بازی ترسناک برای موبایل است

به گزارش مجله سلو بلاگ، یکی دو هفته قبل از رویداد The Game Awards 2018 بود که در قالب یک شایعه، از وجود بازی جدیدی به اسم Alien: Blackout خبردار شدیم. کم و بیش تصور می کردیم که این بازی، دنباله بازی ترسناک Alien: Isolation و یک بازی بزرگ باشد. بازی Alien: Blackout رسما رونمایی شده و بخش اول تصورمان درست از آب درآمده، ولی این بازی در واقع برای پلتفرم موبایل ساخته شده است.

Alien: Blackout یک بازی ترسناک برای موبایل است

از نظر روند، بازی Alien: Blackout بسیار شبیه به Isolation است؛ یعنی با یک بازی ترسناک طرف هستیم که در آن باید از دست بیگانه معروف این مجموعه فرار کنیم. افراد زیادی در ایستگاه فضایی حضور دارند و تصمیمات بازی کننده است که زنده ماندن یا مرگ افراد را تعیین می نماید.

بازی قرار است هفت مرحله مختلف داشته باشد که هر بار به صورت اتفاقی ساخته و تنظیم می شوند. بازی کننده کنترل اتاق ها را به دست می گیرد و در واقع به یاری دوربین ها، می توانند داخل ایستگاه فضایی را ببیند. هدف بازی یاری به افراد داخل ایستگاه فضایی برای زنده ماندن و فرار از دست زینومورف مجموعه بیگانه است.

از نظر داستانی، بازی Alien: Blackout بین فیلم های Alien و Aliens اتفاق می افتد و قصه آماندا ریپلی را تعریف می نماید به دنبال سفینه فضایی نوسترومو است.

می توانید در ادامه تیزری که از Alien: Blackout منتشر شده است را ببینید. این بازی قرار است در روز 24 ژانویه روی اندروید و iOS عرضه گردد.

منبع: Polygon

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2257

به "Alien: Blackout یک بازی ترسناک برای موبایل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Alien: Blackout یک بازی ترسناک برای موبایل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید