آسان ترین راه برای مهار آقای گل آسیا، آفسایدگیری

به گزارش مجله سلو بلاگ، بونجاح در ده بازی آسیایی اش 23 بار در آفساید مانده اما علیپور فقط 6 بار در تله آفساید گیر نموده است. این یعنی که پرسپولیس می تواند با آفسایدگیری درست، شانس گلزنی را از السد بگیرد.

آسان ترین راه برای مهار آقای گل آسیا، آفسایدگیری

به گزارش خبرنگاران ، علی علیپور و بغداد بونجاح از معدود بازیکنان پرسپولیس و السد هستند که در هر 10 بازی آسیایی تیم هایشان به میدان رفته اند. هر دو در ده بازی آسیایی حضور داشته اند اما بونجاح یک بار از روی نیمکت بازی را آغاز نموده و به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است. در عوض علیپور 5 بار در نیمه دوم تعویض گردیده که این اتفاق تنها یک بار برای مهاجم الجزایری السد اتفاق افتاده است.

علی علیپور در مجموع 864 دقیقه در لیگ قهرمانان 2018 بازی نموده که این عدد در مورد بغداد بونجاح 841 است. حال آنکه علیپور 4 گل زده اما بونجاح با 12 گل زده آقای گل این دوره از لیگ قهرمانان است. در واقع مهاجم الجزایری السد هر 70.1 دقیقه گل زده و برای مهاجم پرسپولیس هر 216 دقیقه یک گل ثبت گردیده است. علیپور تا اینجا 15 شوت به سمت دروازه حریفان شلیک نموده اما عدد بغداد در این آیتم 22 است. هر چند دقت شوت علیپور بیشتر است و 57.5 درصد او به 53.5 درصد بغداد می چربد.

علیپور یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته و بغداد دو تا برای السد. مهاجم شماره 70 سرخ ها یک پاس گل داده و بغداد سه تا. در تعداد پاس کلیدی اما علیپور 13 به 9 پیش است. هر دو نفر یک بار هم برای تیم های شان پنالتی گرفته اند. در تعداد پاس درست برتری 156 بر 146 با بغداد است. دقت پاس این مهاجم الجزایری هم 71.5 درصد بوده و علیپور 69.5 درصد را ثبت نموده است. بونجاح 16 دریبل موفق داشته اما علیپور 11 بار از حریف مستقیمش عبورنموده. علیپور 13 بار از حریف خطا گرفته و بغداد 15 تا. علیپور یک کارت زرد هم در کارنامه دارد و بونجاح کارتی نگرفته است.

عجیب است که بغداد در این ده بازی 23 بار در آفساید مانده اما علیپور فقط 6 بار در تله آفساید گیر نموده است. این یعنی که پرسپولیس می تواند با آفسایدگیری درست، شانس گلزنی را از بونجاح بگیرد.

2 - 670

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1179

به "آسان ترین راه برای مهار آقای گل آسیا، آفسایدگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسان ترین راه برای مهار آقای گل آسیا، آفسایدگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید