ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 400 هزار نفر در اصفهان

به گزارش مجله سلو بلاگ، علیرضا فرزانه خو در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با اجرای طرح جامع نگر دندانپزشکی سیار با هدف ارائه خدمت به مردم مناطق محروم، اقدام به راه اندازی کاروانی از متخصصان دندانپزشکی و پزشکان با کمترین امکانات کردیم.

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 400 هزار نفر در اصفهان

وی با بیان اینکه در ابتدای کار، دو اتوبوس از شرکت اتوبوس رانی اصفهان درخواست و با حداقل امکانات به مناطق محروم استان سفر کردیم و به مردم خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه دادیم، افزود: سال به سال با افزایش امکانات و حمایت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رساندن یونیت های دندانپزشکی از 5 تا به 19 توانستیم این طرح را از حالت استانی خارج و پوشش مناطق محروم کشوری را داشته باشیم.

مجری طرح جامع نگر دندانپزشکی سیار در اصفهان با بیان اینکه طی 14 سال از اجرای این طرح، بیش از یک میلیارد تومان هزینه ارائه خدمات به مردم مناطق محروم بوده است، افزود: از سال 88 با وسعت کار اقدام به ثبت و ضبط ارائه خدمات سلامت کردیم که در این سال ها ارائه خدمات سلامت از 852 نفر به سه هزار و 402 نفر رسیده است.

وی با اظهار اینکه مناطق محروم اصفهان چندین بار پوشش داده گردیده و مناطق شمالی کشور مثل گیلان، مازندران، قشم و استان لرستان، کهکیلویه و استان هرمزگان و استان خوزستان نیز تحت پوشش این طرح نهاده شد، گفت: سال جاری در نیمه اول سال 11 کاروان به مناطق مختلف کشور اعزام شدند که 4 کاروان درون استانی بوده است و 7 کاروان به دیگر استان ها اعزام شدند.

مجری طرح جامع نگر دندانپزشکی سیار در اصفهان با بیان اینکه اواخر هفته عموما کاروان به مناطق محروم اعزام می گردد و ترجیح می دهیم خدماتی که ساعات زیادی یونیت را اشغال نکند ارائه کنیم، افزود: سعی می کنیم در این طرح ها از انجام اعمال جراحی دندانپزشکی و عصب کشی های چند کاناله و غیره دوری کنیم و صرفا خدماتی ارائه گردد که تعداد افراد بیشتری را شامل می گردد.

وی با اظهار اینکه بدنبال افزایش قیمت چند برابری مواد مورد احتیاج دندانپزشکی و گران شدن ابزارهای دندانپزشکی بنابراین احتیاج مبرم به کمک خیران داریم که ما را در این مسیر کمک دهند، بیان کرد: به هر کجا سفر می کنیم هزینه اسکان و تغذیه با آنها است و ما صرفا خدمات دندانپزشکی ارائه می کنیم.

فرزانه خو با اعلام اینکه تمام دانشجویان دندانپزشکی به منظور فارغ التحصیل شدن ملزم به یکبار حضور و ارائه خدمت در این کاروان و مشارکت در این طرح هستند، گفت: بسکمک از دانشجویان پس از یکبار حضور، به صورت داوطلبانه در دیگر کاروان ها حضور پیدا می نمایند.

وی افزود: در قالب طرح جامع نگر دندانپزشکی سیار در اصفهان بدنبال ارائه خدمات با کیفیت به مردم هستیم و اینگونه نیست که مردم موش آزمایشگاهی ما باشند و آنها را زیر دست دانشجویان دندانپزشکی بگذاریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1034

به "ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 400 هزار نفر در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از 400 هزار نفر در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید