بلبشو در ذوب آهن ، نمازی و مظاهری رفتنی شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، ذوب آهن خیلی وقت است حال و روز خوبی ندارد. این تیم از هفته پنجم که توانست ماشین سازی بحران زده را در تبریز شکست بدهد، تا الان هیچ بردی به دست نیاورد. مسئولان باشگاه ذوب آهن در ابتدا امیدوار بودند مثل فصل گذشته ذوب آهن کم کم خود را بالا بکشد اما خبری از اتفاقات امیدوارنماینده و نتایج خوب نبود. به همین دلیل چندی پیش جلسه ای در باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار گردید که در آن به امید نمازی اولتیماتوم دادند. نمازی هم دلایل این شکست ها را بیان نمود و البته قول داد شرایط تیم بهتر گردد اما هیچ خبری از بهتر شدن نبود. روند ناامیدنماینده ذوب آهن ادامه داشت و حالا این تیم با 11 بازی و تنها 2 برد در رده یازدهم جدول واقع شده است. نکته مهم این است که هیچ نکته امیدبخشی در این تیم به چشم نمی خورد که مثلا مسئولان باشگاه ذوب آهن به آن دلخوش نمایند و به نمازی فرصت دوباره ای بدهند. بر این اساس، حکم اخراج امید نمازی امضا شد و قرار است سه شنبه (22 آبان) در جلسه ای که با سعید آذری مدیرعامل باشگاه برگزار می گردد، به او تحویل داده گردد. اگرچه حکم اخراج امید نمازی امضا شده اما باشگاه ذوب آهن اصفهان تا الان هیچ خبری در این مورد اعلام نکرده است. دلیل اصلی آن هم چیزی نیست جز قرارداد دلاری و بالای امید نمازی.

بلبشو در ذوب آهن ، نمازی و مظاهری رفتنی شدند

با توجه به اینکه قرارداد امید نمازی 200 هزار دلار است و اگر به صورت میانگین نرخ هر دلار را 15 هزار تومان در نظر بگیریم، قرارداد امید نمازی با ذوب آهن، حدود 3 میلیارد تومان خواهد شد. البته زمانی که این قرارداد امضا شد هیچ کدام از مسئولان باشگاه ذوب آهن تصور نمی کردند نرخ دلار تا این حد بالا برود اما به هر حال این رخ داده و حالا باید به دنبال جبران آن باشند. پس با توجه به اینکه قرارداد امید نمازی حدود 3 میلیارد تومان است، مسئولان باشگاه ذوب آهن ظاهرا در کوشش هستند تا در جلسه ای که قرار است برگزار گردد، با نمازی به توافق برسند تا به این باشگاه تخفیف بدهد. نمازی در مصاحبه اخیر خود با ایران ورزشی، اعلام نموده بود به هیچ وجه حاضر نیست استعفا دهد که این مساله نشان می دهد او دوست دارد با تیم ادامه دهد و اگر باشگاه تصمیم به اخراج داشته باشد، همه پول قراردادش را می خواهد. به هر حال این اتفاقات باعث شد این روزها ذوب آهن شرایط سختی داشته باشد.

البته این تنها مشکل باشگاه ذوب آهن در روزهای اخیر نیست. در هفته های گذشته رشید مظاهری دروازه بان ذوبی ها عملکرد دور از انتظاری داشت و خیلی ضعیف ظاهر شد. این مساله هم باعث شد مظاهری از لیست تیم ملی جا بماند و البته مورد انتقاد شدید سعید آذری قرار بگیرد: گل هایی خورده ایم که در مدرسه فوتبال هم این گل ها را نمی خورند. نیمه دوم بازی با تراکتورسازی را به اشتباهات خودمان باختیم. تراکتورسازی هم با 80 هزار تماشاگر و با محمد تقوی سرمربی که با مبانی فوتبال علمی آشنا است، به خوبی از این هدیه ما استفاده کرد. این برای بار اول نیست که اینطور گل می خوریم. مقابل پیکان هم از فاصله 45 متری گلی دریافت کردیم که یک بچه هم اینطور گل نمی خورد. با این روند، خود مظاهری بیش از همه متضرر می گردد. او تیم ملی را از دست داد و باید بیشتر روی تمرینات تمرکز داشته باشد. علت اصلی اتفاقاتی که برای ذوب آهن می افتد، همین نداشتن تمرکز است. هرچه به نیم فصل نزدیک می شویم کسانی که داعیه رفتن دارند و با تیم های دیگر هم صحبت نموده اند، خودشان اعلام نمایند تا ما هم با کمال میل آنها را به تیم های دیگر بفرستیم. هرکسی می خواهد برود بیاید رک و راست بگوید. آذری حتی در رابطه با بحث های پیش آمده درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با رشید مظاهری هم می گوید: هرجا می خواهد برود. هر باشگاهی مظاهری را می خواهد، باید به باشگاه ذوب آهن نامه رسمی بزند و درخواست رضایتنامه بدهد. بازیکنی که تمرکز ندارد را به زور نگه نمی داریم. اگر باشگاهی مظاهری را بخواهد، با کمال میل این دروازه بان را می فروشم.

هنوز از صحبت های آذری یکی، 2 ساعت هم نگذشته بود که رشید مظاهری به آن واکنش نشان داد: از صبح همه دوستان و آشنایانم برای من مصاحبه آقای آذری را می فرستند و بارها حرف های ایشان را در رسانه ها خواندم. واقعا نمی دانم چه بگویم. اصلا این انتظار را نداشتم که آقای آذری مساله ای خانوادگی را اینقدر راحت رسانه ای کرد. مگر تا به الان موضوعاتی اینچنینی در تیم ما وجود داشت؟ من پنج سال برای تیم ذوب آهن به میدان رفتم مگر تا الان برای تیم مشکل سازی کردم؟ وقتی ایشان اینگونه در رسانه ها صحبت می نماید یک مساله درون تیمی را رسانه ای می نماید و من از مدیر باتجربه ای مانند آقاسعید تعجب می کنم. با حرف هایی که آقای آذری زد دیگر باید به فکر جدایی از ذوب آهن باشم. نمی دانم شاید پنج سال حضورم در این تیم کافی باشد و تیم دیگر من را نخواهد. کاری که من باید از اول فصل می کردم اما این کار را نکردم تا الان پشیمان شوم و این اتفاقات بیفتد.

با این صحبت ها، کاملا معین است که اوضاع در ذوب آهن چندان مساعد نیست. اختلافات و ناراحتی ها بیش از تصور شده و احتمالا تغییرات دیگری هم بعد از رفتن امید نمازی در راه است. تغییراتی که شاید بتواند ذوب آهن را به روزهای خوبش برگرداند. هرچند که با این شرایط بعید به نظر می رسد، مگر اینکه تیم به آرامش برسد.

1-11

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1766

به "بلبشو در ذوب آهن ، نمازی و مظاهری رفتنی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلبشو در ذوب آهن ، نمازی و مظاهری رفتنی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید