ترکیب جام جهانی بعد از جام تختی تعیین می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید از معین شدن کشتی گیران امید اعزامی به جام جهانی روسیه بعد از جام تختی اطلاع داد.

ترکیب جام جهانی بعد از جام تختی تعیین می گردد

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حضور تیم ملی کشتی آزاد امید به جای تیم بزرگسالان در جام جهانی 2019 در روسیه، اضافه کرد: با توجه به این که حضور تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی روسیه جزو برنامه فنی نبود، با صحبتی که با بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی داشتم درخواست کردم که تیم ملی امید با توجه به شرایطی که دارد به جای تیم ملی بزرگسالان در این جام شرکت کند که خوشبختانه مورد موافقت نهاده شد.

وی ادامه داد: حضور تیم ملی کشتی آزاد امید فرصت خوبی برای جوانان است تا بتوانند در این جام خود را نشان دهند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات غیر تیم امید نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت یا خیر؟ اظهار داشت: طی جلسه ای که روز گذشته (شنبه) با غلامرضا محمدی و سایر دوستان داشتم، قرار بر این شد بعد از جام تختی در یکی، دو وزن از تیم بزرگسالان نیز در این جام یاری بگیریم. بنابراین با همفکری که با محمدی و سایر دوستان خواهیم داشت، سعی داریم تیم جوان و با انگیزه ای را راهی جام جهانی روسیه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به جام جهانی روسیه چه زمانی معین خواهند شد، اظهار داشت: بعد از برگزاری جام تختی و ارزیابی کشتی گیران در این جام نفرات اعزامی به روسیه نهایی خواهند شد. کوشش ما بر این است با توجه به فرصت خوبی که فدراسیون در اختیار جوانان قرار داده از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با ارزیابی تمام کشتی گیران رده سنی امید، کشتی گیران با انگیزه و خوبی را به روسیه اعزام کنیم بنابراین بعد از جام تختی نفرات اعزامی به روسیه نهایی خواهند شد.

رضایی در سرانجام و در پاسخ به این سوال که با توجه به دریافت میزبانی از ایران و دادن آن به روسیه، آیا ضرورت داشت کشتی گیران امید در این مسابقات حضور داشته باشند؟ اظهار کرد: چه میزبان باشیم و چه نباشیم جام جهانی روسیه فرصت خوبی است که برای جوانان پیش آمده و ما نیز باید قدر این فرصت را بدانیم. قطعا حضور در این مسابقات نقطه عطفی برای آینده کشتی خواهد بود و ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2303

به "ترکیب جام جهانی بعد از جام تختی تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب جام جهانی بعد از جام تختی تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید