عینک هوشمند 1000 دلاری که پیامک ها را روی شیشه عینک نشان می دهد ، عکس

به گزارش مجله سلو بلاگ، استارتاپ کانادایی ادعا کرد عینک هوشمند روزانه ساخته است که به الکسای آمازون وصل شده و ضمن نشان دادن تقویم، پیامک ها را برایتان می خواند.

عینک هوشمند 1000 دلاری که پیامک ها را روی شیشه عینک نشان می دهد ، عکس

به گزارش خبرنگاران، درحالی که مدت زمان زیادی از عرضه گوگل گلس و عینک هوشمند Spectacles گذشته، اما اقبال عمومی نداشته اند و حالا شاید عینک جدید Fucals بتواند شکاف میان عینک معمولی و عینک های هوشمند کم اقبال را پر کند.

به وسیله عینک فوکالز می توان مسیج ها را روی شیشه عینک دید، به وسیله دستور صوتی الکسا به آنها پاسخ داد، آپدیت لحظه ای آب و هوا را داشت، مسیریابی کرد، تاکسی آنلاین اوبر سفارش داد، یادآوری تقویم را فعال کرد و ابزار هوشمند خانگی را کنترل و مدیریت کرد.

علاقه مندان به این عینک می توانند به طور حضوری به دو مکان در تورنتو و بروکلین مراجعه نموده واز نزدیک با قابلیت های فوکالز آشنا شوند. کاربران همچنین می توانند از لنزهای طبی یا غیر طبی هنگام سفارش عینک دلخواه در فروشگاه استفاده نمایند.

شاید در نگاه اول این عینک زشت به نظر رسیده و در مقایسه با عینک های موجود در بازار قدیمی به نظر برسد اما یک مینی پروژکتور با کیفیت کنار دسته عینک تعبیه شده است که دیتا را روی شیشه عینک می اندازد. سایر سازندگان از تکنیک های مشابه برای نمایش دیتا استفاده نموده اند اما کیفیت فوکالز را نداشته اند. در واقع آنها سعی نموده اند تا یک ال سی دی را داخل شیشه عینک تعبیه نمایند و کاری که استارتاپ کانادایی انجام داده این بوده که کاملا آن را فیت نموده است.

مورد دیگر اینکه می توانید فعالیت هوشمند ساعت را متوقف نموده و به صورت عادی از عینک بهره ببرید. فوکالز که با یک بار شارژ 8 ساعت جواب می دهد، به وسیله بلوتوث به گوشی اندرویدی یا آیفون وصل می گردد.

5656

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1584

به "عینک هوشمند 1000 دلاری که پیامک ها را روی شیشه عینک نشان می دهد ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک هوشمند 1000 دلاری که پیامک ها را روی شیشه عینک نشان می دهد ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید