مسابقات فوتوالی استان بوشهر برگزار گردید

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات ورزشی استانی فوتوالی یادواره خبرنگار ورزشی نویس مرحوم عبدالعزیز افتخاری در گناوه برگزار گردید.

مسابقات فوتوالی استان بوشهر برگزار گردید

در این مسابقات 10 تیم از سراسر استان بوشهر در 2 گروه حضور داشتند که در گروه 1 تیم های پارس جنوبی الف، پاس و موج گناوه، ایرانجوان بوشهر و ماهان برازجان و در گروه 2 پارس جنوبی ب، شاهین بوشهر، استقلال و آزادی گناوه و انجمن فوتوالی برازجان به رقابت پرداختند.

در انتها این رقابت ها در روز آدینه تیم پارس جنوبی الف با غلبه بر پارس جنوبی ب در فینال مسابقات به مقام قهرمانی رسید و تیم های پارس جنوبی ب و پاس گناوه به مقام دوم و سوم رسیدند.

رشته ورزشی فوتوالی مانند والیبال ساحلی است اما بازیکنان با با پا و با توپ شبیه فوتبال بازی می نمایند و روش بازی آن نیز ترکیبی از حرکات فوتبال و والیبال است.

در مسابقات فوتوالی تیم ها دو و سه نفره به بازی می پردازند و هر تیم حداکثر می تواند سه ضربه به توپ بزند و در صورت اصابت توپ با زمین، امتیاز به تیم مقابل داده می گردد.

سرویس ها هم باید از پشت خط عرضی زمین زده گردد و سرویس زننده در فوتوالی می تواند ماسه ها را یک جا پشت خط جمع کند و توپ را با ضربه پا از روی تور رد کند وامتیاز دریافت در این رشته نیز زمانی محسوب می گردد که توپ در زمین حریف به زمین اصابت کند یا حریف مرتکب خطا گردد و نتواند توپ را برگشت دهد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2380

به "مسابقات فوتوالی استان بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتوالی استان بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید