واکنش سرپرست پارس جنوبی به اظهارات معاون استقلال: نمی توانید با این صحبت ها باخت را توجیه کنید، حاجیلو از ما تشکر کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم به صحبت های معاون ورزشی باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست پارس جنوبی به اظهارات معاون استقلال: نمی توانید با این صحبت ها باخت را توجیه کنید، حاجیلو از ما تشکر کرد

به گزارش خبرنگاران، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال امروز (شنبه) از میزبانی غیر استاندارد پارس جنوبی و مواردی چون نزدیک نبودن هتل محل استقرار آبی پوشان در استان بوشهر به استادیوم تختی جم، گلایه کرد. (لینک خبر)

عبدالرحیم خطیب سرپرست تیم پارس جنوبی در واکنش به این اظهار نظر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران خبرنگاران پویا گفت: مگر دریافت هتل بر عهده ماست؟ خود باشگاه ها باید هتل بگیرند و این برعهده تیم میزبان نیست. همچنین فدراسیون فوتبال شرایط میزبانی پارس را تأیید نموده است. ما هم در تهران یا قائمشهر، 40 دقیقه برای رسیدن به استادیوم یا سالن کنفرانس خبری وقت می گذاریم و اعتراضی نمی کنیم. نمی گردد با این صحبت ها باخت را توجیه کرد.

وی ادامه داد: فاصله هتل شهرستان عسلویه تا استادیوم جم، 35 تا 40 دقیقه است، نه یک ساعت و نیم. مگر اعضای تیم استقلال سال گذشته در هتلی روبه روی استادیوم تختی جم مستقر نشدند؟ هتلی که استقلالی ها سال جاری در آن مستقر شدند را خودشان انتخاب کردند. پارس جنوبی سه سال است که دیدارهای لیگ دسته اول یا لیگ برتری را میزبانی می نماید. چرا تاکنون شاهد چنین اعتراض هایی نبودیم؟ جالب است که حاجیلو (سرپرست تیم استقلال) از میزبانی پارس تشکر کرد، اما خطیر این صحبت ها را مطرح می نماید.

به گزارش خبرنگاران، پارس جنوبی روز پنجشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، استقلال را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 175

به "واکنش سرپرست پارس جنوبی به اظهارات معاون استقلال: نمی توانید با این صحبت ها باخت را توجیه کنید، حاجیلو از ما تشکر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرپرست پارس جنوبی به اظهارات معاون استقلال: نمی توانید با این صحبت ها باخت را توجیه کنید، حاجیلو از ما تشکر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید