کادر فنی تیم ملی آرژانتین باز هم تغییر کرد!

به گزارش مجله سلو بلاگ، والتر ساموئل به جای پابلو آیمار در کنار لیونل اسکالونی راهنمایی تیم ملی آرژانتین را بر عهده خواهد گرفت.

کادر فنی تیم ملی آرژانتین باز هم تغییر کرد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کلارین، فدراسیون فوتبال آرژانتین بازهم تصمیم جدیدی در رابطه با کادر فنی تیم ملی گرفت. AFA گفت والتر ساموئل دستیار لیونل اسکالونی خواهد شد. مدافع پیشین آلبی سلسته جایگزین پابلو آیمار در تیم ملی می گردد. هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین دوباره به راهنمایی تیم زیر 17 سال خواهد پرداخت که در ژانویه باید در جام سودآمریکانو شرکت کند.

دو هفته پیش فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از برکناری خورخه سامپائولی راهنمایی تیم ملی را به صورت موقت به اسکالونی و آیمار سپرد. دو سرمربی قرار بود راهنمایی تیم ملی را تا خاتمه سال 2018 و در دیدارهای دوستانه سپتامبر برابر گواتمالا و کلمبیا بر عهده داشته باشند.

آیمار پیش از این نیز اعلام نموده بود تنها در این دو دیدار دوستانه در کنار اسکالونی خواهد بود و می خواهد در تیم های پایه به کار خود ادامه دهد. در نهایت اسکالونی تصمیم گرفت به دنبال دستیار جدیدی برای خود باشد و ساموئل را انتخاب کرد. مدافع پیشین آلبی سلسته سابقهای در مربیگری ندارد و اکنون در ایتالیا سر می برد. او در این هفته به آرژانتین سفر خواهد نمود تا قرارداد خود را امضا کند.

اسکالونی امروز در نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی حاضر خواهد شد و درباره فهرست جدید تیم ملی و دیگر موضوعات صحبت خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 266

به "کادر فنی تیم ملی آرژانتین باز هم تغییر کرد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "کادر فنی تیم ملی آرژانتین باز هم تغییر کرد!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی تیم ملی آرژانتین باز هم تغییر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید