گزارش آنلاین: سایپا یک - استقلال 2، سرانجام تلخ کامی ها، سرانجام روزهای بد

به گزارش مجله سلو بلاگ، علی دایی و وینفرد شفر تقابلی بود که فصل پیش هیچ برنده ای نداشت. این بار اما وینفرد شفر توانست مچ دایی را بخواباند تا سریال تساوی های این تقابل تمام گردد.

گزارش آنلاین: سایپا یک - استقلال 2، سرانجام تلخ کامی ها، سرانجام روزهای بد

به گزارش خبرنگاران ، جمعه،1397،7،27، هفته نهم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم تختی تهران، ساعت:15:30، تماشاگر: 7هزار نفر

سایپا: یک

گل: علی دشتی(6)

استقلال: 2

محمددانشگر(23)، وریاغفوری(پنالتی80)

داور: محمدحسین زاهدی فر

یاری ها: مهدی عالیقدر، بابک داوری

اخطار: مهدی ترابی(سایپا)، آرمین سهرابیان(استقلال)

بازیکن برتر: اللهیارصیاد منش(استقلال)

سایپا: محمدحسین اکبر منادی، عبدالله ناصری، ساموئل سارفو، مهرداد کفشگری(53روزبه شاه علیدوست)، آرش رضاوند، امین حاج محمدی، مهدی ترابی(70رضا جعفری)، علی دشتی(64محمدرضا سلیمانی)، امید خالدی، رضا اسدی، آرمان رمضانی

سرمربی: علی دایی

استقلال: حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی(73سجادآقایی)، مرتضی تبریزی(89مارکوس نویمایر)، اللهیار صیادمنش(83الحاجی گرو)

سرمربی: وینفرد شفر

* استقلال درحالی رخ در رخ حریف نهاده شد که وینفرد شفر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

*ابتدای بازی تماشاگران استقلال با امین حاج محمدی که روزگاری در قلب دفاع این تیم بازی می کرد برخورد گرمی داشتند.

دقیقه2: شوت آرام اللهیار صیاد منش را منادی، دروازه بان سایپا در آغوش گرفت. این ضربه دقت و ضرب کافی نداشت.

دقیقه4: مهدی ترابی ضربه کاشته ای که در جناح چپ دفاعی استقلال نصیب سایپا شده بود را با بی دقتی از دست داد و استقلالی ها نیز در ضد حمله نتوانستند از این موقعیت استفاده نمایند. -

دقیق6: علی دشتی با دریبل مدافعان به محوطه هجده قدم استقلال نفوذ کرد و با پای چپ توپ را به تاق دروازه استقلال کوبید. در این صحنه دانشگر و باقری هم زمان از این بازیکن دریبل خوردند تا موقعیتی طلایی را تقدیم سایپا نمایند.

دقیقه7: سانترعالی طارق همام با ضربه سر اشتباه مدافعان سایپا به مرتضی تبریزی رسید که این مهاجم در دوقدمی توپ را به تیر عمودی کوبید ونتوانست از این فرصت عالی برای به تساوی کشیدن بازی استفاده کند. تبریزی بعد از این که موقعیت را از دست داد دقایقی به سبب مصدومیت روی زمین افتاد.

دقیقه9: آرش رضاوند موقعیت دیگری را به دست آورد اما عجله او باعث شد این موقعیت برای میزبان این بازی از کف برود.

دقیقه10: نفوذ دوباره سایپایی ها از جناح راست ترابی را صاحب موقعیت کرد اما این فرصت هم از دست رفت تا استقلال نفس راحتی بکشد.

دقیقه11: نفوذ آرمین سهرابیان تا پشت هجده قدم استقلال با شوت زمینی این بازیکن همراه شد که دروازه بان سایپا توپ را به کرنر فرستاد و درنهایت این موقعیت خوب برای استقلال ثمری نداشت.

دقیقه 17: استقلال باز هم برای جبران گل پیش تاخت اما ناهماهنگی مهاجمان باعث شد این حمله یورش از دست برود. -

دقیقه23: ضربه کاشته ای که نصیب استقلال شده بود را مهدی قائدی به شکلی نرم مقابل دروازه سایپا فرستاد که محمد دانشگر، مدافع فصل پیش همین تیم سایپا با یک بغل پای ساده توپ را از بین پاهای منادی وارد دروازه سایپا کرد تا بازی به تساوی برسد.

دقیقه26: یک ضربه کاشته دیگر نزدیکی هجده قدم سایپا نصیب استقلال شد که علی کریمی با یک ضربه دقیق توپ را به تیر دروازه سایپا کوبید.

دقیقه26: مهدی ترابی بعد از خطایی که همام روی او انجام داد واکنش تندی به این بازیکن نشان داد و این موضوع بازی را به جنجال کشید. در نهایت داور با یک کارت زرد ترابی را جربمه کرد و به این غائله انتها داد.

دقیقه37: خطای همام روی ناصری باز هم بازی را برای لحظاتی به درگیری کشید که درنهایت اتفاق ناگواری در این لحظه رخ نداد.

دقیقه40: مهدی قائدی دوباره غفوری را با یک پاس دقیق و حرفه ای راه انداخت واین بازیکن هم توپ را در عرض برای تبریزی فرستاد که ضربه نهایی تبریزی بازهم به تیر دروازه خورد!

دقیقه41: مهدی ترابی بازهم پشت ضربه کاشته ای که برای سایپا به دست آمده بود فرستاد که مدافعان استقلال توپ را دفع کردن و در برگشت توپ به رضاوند رسید که این بازیکن با یک ضربه بی دقت توپ را به فضای بالای دروازه استقلال فرستاد.

دقیق43: نفوذ تبریزی از جناح چپ استقلال درحالی که می توانست با دقت بالای این بازیکن موقعیتی مناسب برای استقلال پدید آورد، از کف رفت.

دقیقه2+45: بازی با دو دقیقه وقت اضافه درنهایت به انتها رسید. دو تیم در نیمه اول در ایجاد موقعیت بسیار موفق بودند.

دقیق45: اولین حمله را در نیمه دوم باز هم سایپا روی دروازه استقلال ترتیب داد که البته ثمری هم در پی نداشت.

دقیقه48: نفوذ دوباره سهرابیان از جناح چپ استقلال و جناح راست دفاعی سایپا موقعیتی تازه برای استقلال فراهم کرد که ارسال این بازیکن را تبریزی به درست کنترل نکرد تا فرصت از دست برود.

دقیقه55: اللهیار صیاد منش روی پاس تبریزی می توانست دروازه سایپا را باز کند اما ضربه او را دروازه بان سایپا با پا به کرنر فرستاد.

دقیق59: صیاد منش مدافعان سایپا را به هم ریخت و توپ را به قائدی داد و این بازیکن هم در هجده قدم سایپا توپ را به سمت دروازه منادی شلیک کرد که در نهایت این موقعیت گلی را برای استقلال به همراه نداشت و دروازه بان سایپا با واکنشی عالی توپ را دفع کرد.. همکاری صیاد منش و قائدی در این صحنه بسیار قابل توجه بود.

دقیقه62: رضا اسدی روی پاس زمینی ترابی تا نزدیکی دروازه استقلال پیش رفت و با روی پا توپ را به زاویه بسته حسینی زد که این دروازه بان توپ را به کرنر فرستاد. کرنر هم در نهایت برای سایپا موقعیت قابل توجهی ایجاد نکرد.

دقیقه73: یورش همه جانبه استقلال در نهایت با پاس رو به عقب صیاد منش به کریمی همراه شد که این بازیکن با روی پا توپ را به سمت دروازه سایپا شلیک کرد و دروازه بان هم بدون مشکل حادی توپ را را گرفت.

دقیقه77: داور خطای سارفو روی صیاد منش را پنالتی بیان کرد تا صدای اعتراض دایی به آسمان بلند گردد. بعد از این خطا صیاد منش به شدت مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد.

دقیقه80: وریا غفوری پنالتی را برخلاف جهت شیرجه منادی به کنج دروازه سایپا فرستاد تا استقلال دومین گلش را هم در این بازی ثبت کند.

دقیقه3+90: ارسال دقیق رضاوند را سارفو با ضربه سر به سمت دروازه استقلال فرستاد که حسینی با واکنشی عالی ناجی تیمش شد تا استقلال برد این بازی را در چنگ بگیرد ودر نهایت برنده این بازی گردد. این پیروزی وضعیت امتیازی استقلال در جدول را بهبود بخشید و این تیم را در موقعیتی مناسب حفظ کرد. استقلال به واقع به این پیروزی احتیاج داشت و برد مهمی را به دست آورد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1368

به "گزارش آنلاین: سایپا یک - استقلال 2، سرانجام تلخ کامی ها، سرانجام روزهای بد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش آنلاین: سایپا یک - استقلال 2، سرانجام تلخ کامی ها، سرانجام روزهای بد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید