امکان ثبت نام معلمان روستایی و عشایری در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان ثبت نام راهبران آموزشی و معلمان روستایی و عشایری در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان سپند فراهم شد.

امکان ثبت نام معلمان روستایی و عشایری در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان

به گزارش خبرنگاران، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامه ای که به استان ها ارسال کرد از فراهم شدن امکان ثبت نام راهبران آموزشی و معلمان روستایی و عشایری در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان سپند خبر داد.

براین اساس؛ با مساعدت وزارت کشور در راستای ایجاد شرایط برخورداری راهبران آموزشی و معلمان روستایی و عشایری از سهمیه اعتباری سوخت، امکان ثبت افراد مذکور فراهم شده است لذا ادارات کل آموزش و پرورش استان ها با مراجعه به سایت https://www.irtusepand.ir/ نسبت به ثبت نام افراد مذکور اقدام کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس این گزارش؛ مشخصات افراد ثبت نام شده پس از تایید حراست آموزش و پرورش توسط وزارت کشور به شرکت نفت ارسال می شود.

گفتنی است؛ ورود به پنل کاربری این سامانه تنها از طریق نام کاربری و کلید عبور که در اختیار حراست واقع شده است، امکان پذیر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 13855

به "امکان ثبت نام معلمان روستایی و عشایری در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت نام معلمان روستایی و عشایری در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید