باوفا: بزرگ نمایی نمی کنم اما در جام خوبی قهرمان شدیم، با یاری پناهی زاده 2 کشتی گیرمان را از دست ندادیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: نمی خواهم بگویم مسابقات صربستان در حد قهرمانی دنیا بود، قصد بزرگ نمایی ندارم اما تیم های خوبی در مسابقات حضور داشتند و ما نتیجه خوبی کسب کردیم.

باوفا: بزرگ نمایی نمی کنم اما در جام خوبی قهرمان شدیم، با یاری پناهی زاده 2 کشتی گیرمان را از دست ندادیم

حمید باوفا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه از سوی میزبان به عنوان بهترین مربی جام صربستان از او تقدیر شده است، گفت: لطف خدا شامل حال ما شده و کمیته برگزاری مسابقات این عنوان را به ما دادند چون ما تنها تیمی بودیم که با کشتی گیران زیر 20 سال مان در تورنمنت ایوانوویچ شرکت نموده بودیم و سایر تیم ها همه در رده سنی بزرگسالان بودند و با همین تیم توانستیم 7 مدال گرفته و قهرمان شویم.

وی ادامه داد: نماینده اتحادیه دنیای به ما یک کاپ بابت این عنوان داد. نمی خواهم بگویم مسابقات در حد قهرمانی دنیا بود، قصد بزرگ نمایی ندارم اما تیم های خوبی در مسابقات حضور داشتند، آنها همه در اروپا مدعی هستند و رقابت جذابی بین تیم ها بود. ما نتیجه خوبی کسب کردیم.

سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان در مورد عملکرد شاگردانش در جام بین المللی صربستان گفت: ما با 8 کشتی گیر در 7 وزن به صربستان رفتیم، اغلب نفرات مان 18-19 ساله و همه زیر 20 سال بودند. البته در روز اول مسابقات مسئله ای پیش آمد و ما سریع به فدراسیون اطلاع دادیم و از خانم پناهی زاده یاری گرفتیم. دو کشتی گیر ما 17 ساله بودند و برای شرکت در این تورنمنت احتیاج به تاییدیه پزشکی داشتند که خیلی سریع این کار انجام شد و بچه ها توانستند وزن کشی نمایند. اگر این کار به این سرعت انجام نمی شد دو کشتی گیرمان را از دست می دادیم و طبیعتا این نتیجه هم به دست نمی آمد.

باوفا در مورد ترکیب تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا و دنیا گفت: با توجه به فاصله نزدیک دو رقابت، ما دو تیم مجزا در آسیایی و دنیای خواهیم داشت. تعدادی از اعضای تیم مان اکنون در تهران تمرین می نمایند و ما هم بعد از جام ایوانوویچ، چند روزی تمرینات مشترک مان را اینجا برگزار خواهیم کرد. به لطف خدا دو سال است قهرمان دنیا می شویم و امیدوار هستیم که باز هم بتوانیم عناوین گذشته را تکرار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5333

به "باوفا: بزرگ نمایی نمی کنم اما در جام خوبی قهرمان شدیم، با یاری پناهی زاده 2 کشتی گیرمان را از دست ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باوفا: بزرگ نمایی نمی کنم اما در جام خوبی قهرمان شدیم، با یاری پناهی زاده 2 کشتی گیرمان را از دست ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید