بهاره رهنما : حتی دشمنانم برای من گریه کردند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران:بهاره رهنما بازیگر زن درباره زمانی می گوید که حتی افرادی که او را اذیت کرده بودند برای او گریه کردند.

بهاره رهنما : حتی دشمنانم برای من گریه کردند

بهاره رهنما چهره جنجالی اینستاگرام است . بهاره رهنما می گوید وقتی کرونا گرفته بودم حتی افرادی که من را اذیت کرده بودند زنگ زدند و گریه می کردند.بهاره رهنما می گوید وقتی کرونا گرفته بود سختی زیادی کشیده و مرگ را به چشم خودش دیده است. البته کرونای بهاره رهنما زیاد شدید نبود ولی او می گوید همین مقدار کم به آدم حس مرگ می دهد و همش کابوس می بینی. بهاره رهنما می گوید که پدر مرحومش همش بالا سرش بود و از او پرستاری می کرد.

گیر دادن بهاره رهنما به ازدواج مردان با دختران کم سن

جنجالی ترین مصاحبه اخیر بهاره رهنما که البته بیشتر مصاحبه هایش جنجالی است، درباره ازدواج مردان با دختران کم سن بود که بهاره رهنما می گوید منظورش پیمان قاسم خانی نبوده و همسر پیمان هم ادعا می کند منظور بهاره رهنما انها نبوده اند. ولی جالب اینجاست که ازدواج بهاره رهنما بیشترین حاشیه را در میان ازدواج هنرمندان داشته است با اینکه همانطور که خودش می گوید همه چیز طبیعی بوده است و هیچ اختلاف سنی زیادی یا مسائل اینچنینی وجود نداشته . بهاره رهنما به تازگی پدر خود را از دست داده. او مدتی بعد از فوت پدرش عزاداری خاصی نداشت و خیلی زود به زندگی عادی خود برگشت که این رفتار او مورد انتقاد گسترده مردم قرار گرفت اما نزدیک به چهلم پدرش ویدیویی از خود منتشر کرد که در آن به شدت گریه می کرد و از خاطرات پدرش می گفت. برخی روانشناسان معتقد هستند که رفتار بهاره رهنما (ابتدا انکار غم و درد و سپس بروز دادن آن) در برخی افراد رخ می دهد و طبیعی است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38887

به "بهاره رهنما : حتی دشمنانم برای من گریه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما : حتی دشمنانم برای من گریه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید