تمدید بسته های اینترنت رایگان تا 7 فروردین

به گزارش مجله سلو بلاگ، درحالی که مقرر بود شرکت های ارائه دهنده خدمات ثابت اینترنتی 100 گیگابایت اینترنت رایگان را تا انتها سال برای کاربران در نظر بگیرند، وزیر ارتباطات از تمدید زمان این بسته اینترنتی تا هفت فروردین سال 1399 خبر داد.

تمدید بسته های اینترنت رایگان تا 7 فروردین

به گزارش خبرنگاران، با ورود خبر رسمی ورود ویروس کرونا به کشور و از آنجاکه حضور در مکان های عمومی از بیشترین احتمالات ابتلا به این ویروس و ابتلا به آن به آسانی با قرار دریافت در معرض عطسه ها و سرفه های یک مبتلا و دست دادن با وی است، مسئولان تصمیم به کاهش حضور افراد در اماکن عمومی دریافتد.

اما با توجه به اینکه کرونا در کشور مهار نشده و تعداد مبتلایان به این ویروس روزبه روز افزایش می یابد، بسیاری از کاربران خواستار امکاناتی از جمله اینترنت رایگان برای گذراندن این اوقات در منازل بودند؛ موضوعی که محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با آن موافقت کرد و از ارائه 100 گیگ اینترنت رایگان ثابت تا سرانجام سال خبر داد.

با توجه به اینکه مراکز آموزشی در روزهای سرانجامی سال تعطیل شده و بسیاری از ادارات و سازمان ها هم از دورکاری برای کاهش حضور کارمندان استفاده کردند، حضور افراد در خانه و استفاده از اینترنت افزایش یافت تا جایی که اعلام شد ترافیک بیش از 100 درصد افزایش یافته و حتی در مواردی این موضوع منجر به کاهش کیفیت اینترنت شد.

در کنار کیفیت و سرعت اینترنت که کاربران درخواست بهبود آن را داشتند، یکی از مواردی که به آن تاکید می کردند این بود که با توجه به ادامه فرایند خانه نشینی برای روزهای ابتدایی سال، استفاده از این حجم اینترنت رایگان وزیر ادامه یابد که در این راستا آذری جهرمی امروز در توییتر بیان نمود: تا به امروز شرکت های مخابرات ایران، آسیاتک، های وب و پارس آنلاین هدیه های 100 گیگابایتی اینترنت خانگی خود را تا هفتم فروردین 1399 تمدید کردند.

وزیر ارتباطات همچنین اظهار کرد: شرکت ایرانسل هم بسته های 100 گیگ رایگان خدمات اینترنتی TD-LTE خانگی خود را تا هفتم فروردین ماه 1399 تمدید کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14101

به "تمدید بسته های اینترنت رایگان تا 7 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید بسته های اینترنت رایگان تا 7 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید