در حال کوشش برای برطرف اختلافات خود با فرانسه هستیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، امیلی هورن بدون اشاره به کارشکنی کشورش در قرارداد منعقد شده میان استرالیا و فرانسه گفت که واشنگتن در حال کوشش برای حل اختلافات خود با پاریس است.

در حال کوشش برای برطرف اختلافات خود با فرانسه هستیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران در پی ایجاد تنش کم سابقه در روابط میان فرانسه و آمریکا در پی ملغی شدن قرارداد عظیم ساخت زیر دریایی های مورد احتیاج استرالیا با کارشکنی واشنگتن و انعقاد این قرارداد با شرکت های آمریکایی که نهایتاً منجر به فراخوانده شدن سفرای پاریس از آمریکا و استرالیا به کشور خود شد، امیلی هورن سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا طی سخنانی گفت که واشنگتن فرانسه را برای فراخواندن سفرای خود به پاریس، درک می نماید!

بر اساس این گزارش، هورن بدون اشاره به کارشکنی کشورش در قرارداد منعقد شده میان استرالیا و فرانسه گفت: ما در ارتباط با تصمیم شرکای فرانسوی خود مبنی بر فراخواندن سفیر (فیلیپ) اتین به پاریس برای مشورت، در تماس نزدیک بوده ایم. ما موقعیت آن ها را درک می کنیم و طی روز های آینده به حل اختلافات خود ادامه می دهیم.

وی در ادامه سخنان خود مدعی شد که ایالات متحده، پاریس را به چشم یکی از عظیمترین و قدیمی ترین متحدان خود می بیند.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه اضافه کرد: ما دارای سابقه طولانی در برخورداری از ارزش های دموکراتیک مشترک و تعهد به همکاری برای مقابله با چالش های جهانی هستیم.

گفتنی است، دولت فرانسه روز پنج شنبه، آشکارا نارضایتی خود را از امضای توافقنامه همکاری سه جانبه میان انگلیس، آمریکا و استرالیا که به لغو قرارداد 90 میلیاردی یک شرکت فرانسوی با دولت استرالیا برای ساخت زیردریایی های تهاجمی منتهی شد، اعلام نموده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36356

به "در حال کوشش برای برطرف اختلافات خود با فرانسه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در حال کوشش برای برطرف اختلافات خود با فرانسه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید