پنتاگون خبرها درباره استعفای وزیر دفاع آمریکا را تکذیب کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یک مقام ارشد پنتاگون اخبار منتشرشده پیرامون آماده شدن درخواست استعفا از سوی مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا همزمان با شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و قرار دریافت ترامپ در آستانه شکست را تکذیب کرد.

پنتاگون خبرها درباره استعفای وزیر دفاع آمریکا را تکذیب کرد

جاناتان هافمن دستیار ارشد وزیر دفاع آمریکا خبر ان.بی.سی را از بسیاری ازجهات غیردقیق و گمراه کننده برشمرد و در پیامی توئیتری نوشت: مارک اسپر نه قصد استعفا دارد و نه از او خواسته شده که استعفانامه اش را ارائه کند.

وی اضافه نمود: مارک اسپر با رضایت کامل رئیس جمهور، به خدمت به کشور به عنوان وزیر دفاع ادامه می دهد و فعالیتش در راستا اجرای غیرقابل بازگشت راهبرد دفاع ملی آمریکا را دنبال می نماید.

این در حالی است که شبکه ان. بی. سی پیش از این توئیت، به نقل از مقامات پنتاگون خاطرنشان کرد که مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا درخواست استعفای خود را آماده نموده است.

این در حالی است که منابع آمریکایی پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای برکناری شماری از مقامات این کشور در صورت پیروزی در این انتخابات خبر داده بودند.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع مطلع در کاخ سفید گزارش داد که ترامپ لیستی از اخراجی های دولت را برای پیروزی احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آماده نموده است.

این منابع گفته بودند که ترامپ میخواهد به محض پیروزی در انتخابات، با برکناری کریستوفر ری رئیس پلیس فدرال، جینا هاسپل رئیس سازمان سیا و مارک اسپر وزیر دفاع این کشور افراد جدیدی را جایگزین آنها کند.

پایگاه اکسیوس در عین حال لیست افرادی را که قرار است عوض شوند طولانی مطرح نمود.

به گزارش این پایگاه، اگر دردسرهای انتخاباتی و تبعات آن نبود ترامپ کریستوفر ری و جینا هاسپل را حتی قبل از انتخابات برکنار می کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24633

به "پنتاگون خبرها درباره استعفای وزیر دفاع آمریکا را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنتاگون خبرها درباره استعفای وزیر دفاع آمریکا را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید